Form 10
Thursday, the third of February
Classwork
Unit 5. Is the Earth in danger?
Natural disasters
New words - вивчити
tornado /tɔːˈneɪdəʊ/ – торнадо, смерч
flood [ 'flʌd ] – повінь
tsunami [ tsu'nɑ:mi ] – цунамі
fire – пожежа
Wildfire /ˈwaɪld.faɪər/- лісова пожежа
conflagration /ˌkɒn.fləˈɡreɪ.ʃən/– великі пожежі
volcanic [ vɒlˈkænɪk] eruption / ɪˈrʌpʃən/– виверження (вулкана)
typhoon /taɪˈfuːn/ - тайфун
Tuesday, the twenty-fifth of January
Classwork
1. Learn new words:
A computer geek /ɡik/ someone who is extremely interested in computers, esp. someone whose only interest is computers - той, хто божеволіє від комп'ютерів, комп'ютерщік
A computer wizard /ˈwɪz.əd/ — комп'ютерний ас
Revise phrasal verbs:
to zoom in приблизити, збільшити
to zoom out зменшити масштаб
to scroll up прокручувати вгору
to scroll down - прокручувати вниз
pick up – піднімати, заїжджати, приймати
hack into – зламати
log in входить в систему
log off - виходити з системи
2. Take the test. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3629741
3. Do the preparation exercise before you listen. Then do the other exercises to check your understanding.
2020-2021 н.р.
ІІ семестр
Thursday, the thirteenth of May
Classwork
How does the EU work?
Task 1. Watch the video https://www.youtube.com/watch?v=9eufLQ3sew0 and answer the questions.
Task2. Play the game True or false (voting by foot)
Thursday, the twenty-ninth of April
Classwork
Politics and society
1. Відпрацюйте вимову слів та запам'ятайте їх. Натискайте на слово, щоб перейти в онлайн-словник:
2. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=TyP09S0UEzA
Thursday, the twenty-ninth of April
Classwork
Підсумковий урок з теми "Do you like sport?"
Залікова робота з теми - написати "FOR AND AGAINST" есе "Sport in Ukraine"
Умови (Увага! У разі не виконання будь-якої умови, оцінка знижується):
1. Структура має відповідати виду есе (урок 15.04.)
2. Мають бути використані Linking words - вводні слова та конструкції (слова-зв'язки), можна знайти тут https://www.englishdom.com/blog/vvodnye-slova-v-anglijskom/
3. Мають бути використанні структури with the verbs ‘play’, ‘go’, and ‘do’ + different sports (урок 83 за 08.04.) та лексика з тексту діалога (додається до уроку до 08.05)
4. Мають бути використанні лексика (урок 89 за 22.04.) та структури
- Sport makes (кого? people/ athletes) (якими?,,,)
- Sport develops (що?...)
- Sport educates..(що? іменник....)
- Sport is associated with (що? іменник....)
- It gives a chance to (діслово....)
- It helps (кому?) to (діслово....)
- Sport is a possibility to (діслово....)
- You have (no) possibility to (діслово....)
- You (athletes) are forced to (діслово....)
Thursday, the twenty-second of April
Classwork
Discussing sports
ОПРАЦЮЙТЕ ЛЕКСИКУ:
chance
athlete
self-esteem
injury
sacrifice
to be forced
- Sport makes (кого? people/ athletes) (якими?,,,)
- Sport develops (що?...)
- Sport educates..(що? іменник....)
- Sport is associated with (що? іменник....)
- It gives a chance to (діслово....)
- It helps (кому?) to (діслово....)
- Sport is a possibility to (діслово....)
- You have (no) possibility to (діслово....)
- You (athletes) are forced to (діслово....)
Lesson 86-87
Thursday, the fifteenth of April
Classwork
До конференції перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=2Czs4w8aI7M та випишіть поради, про які йшла мова українською або англійською в зошит.
Зверніть увагу:
1. З яких частин складається "ЗА та ПРОТИ" есе?
2. Що варти писати у вступі?
3. Як можна привернути увагу читача до теми есе? (THE hooks)
4. Що треба написати в 1-му параграфі (абзаці) основної части? Що в 2-му?
5. Про що треба написати у висновку?
6. Які слова варто, а які не варто використовувати?
7. Від якої особи треба писати есе?
Thursday, the fifteenth of April
Classwork
Linking word. "For and against" essay structure
Перегляньте відео. Законспектуйте структуру "ЗА та ПРОТИ"- есе
https://www.youtube.com/watch?v=X9HMJc02XDo
Homework
Ex.7, p.214-215. В текст есе додати вводні слова з форзаца підручника або минулого уроку, записати есе в зошит з перекладом.
Lesson 85
Tuesday, the thirteenth of April
Writing the Opinion essay
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=HFq7DL4qm8g
Виписати з перекладом Linking words (вставні слова). Використати їх під час написання есе «Особлива думка» (твір про особисту думку) на тему "Sport in our life"за впр.8,с.215 про свій досвід, використовуючи лексику уроку 83:
яким спортом ти займався;
яке твоє відношення до спорту;
як спорт, на твою думку, може допомогти людям в житті
Прочитати статтю про написання есе https://www.englishdom.com/blog/yak-pisati-ese-anglijskoyu-prikladi-anglijskogo-ese/
Достримуватися структури есе «Особлива думка», вказаної в статті
Якщо виникають питання, пишіть на електрону пошту envia1980@gmail.com
Lesson 83-84Tuesday, the eighth of April
Classwork
Sport in our life
Sport or sports?
1. sport (noun, uncountable): Sam loves sport.
2. sports (noun, countable): Sam plays two sports: football and tennis.
3. sports (adjective): Sam reads the sports news every day.
Преглянути частини 1. Do You Like Sport? 00:45 - 04:28 , 3. Talking About Why You Do Sport 08:37 - 11:06 , 4. Making a Longer Answer 11:06 відео https://www.youtube.com/watch?v=QHOmj2TO4mM Вімкніть субтитри, якщо не зрозуміло. Переходи на частини 1, 3, 4 можна здійснити під відео
Текст відео у вкладеному файлі з перекладомспорт текст діалогу.docx (30456)
Зверніть увагу!
different sports with the verbs ‘play’, ‘go’, and ‘do’ |
різні види спорту з дієсловами «грати», «йти» та «робити». |
You use ‘play’ with most ball sports. That means you play tennis, play cricket, play golf, play basketball, and play volleyball; you can also play badminton, which is not a ball sport. |
Ви використовуєте "грати" у більшості видів спорту з м'ячем. Це означає, що ви граєте в теніс, граєте в крикет, граєте в гольф, граєте в баскетбол і граєте у волейбол; Ви також можете пограти в бадмінтон, що не є грою з м'ячем. |
Use ‘go’ with activities ending in -ing. Most of these are individual sports; you can go swimming, go cycling, go surfing, go climbing, or go hiking. |
Використовуйте "go" з діями, що закінчуються на -ing. Більшість із них - це індивідуальні види спорту; Ви можете плавати, їздити на велосипеді, серфінгу, скелелазінню або пішим туризмом. |
You might be thinking: “what about ‘boxing’?” Even though it ends with -ing, you say ‘do boxing’ – it’s an exception. |
Ви можете подумати: "а як щодо" боксу "?" Незважаючи на те, що це закінчується на -ing, ви кажете "займатися боксом" - це виняток. |
Use ‘do’ with other activities, mostly individual sports. You do yoga, do gymnastics, do judo, or do Pilates. |
Використовуйте «робити» з іншими видами діяльності, переважно індивідуальними видами спорту. Ви займаєтеся йогою, займаєтесь гімнастикою, дзюдо або пілатесом. |
Tuesday, the sixth of April.
Classwork
Olympic sports.
Виконати завдання за посиланнями. Незнайомі слова виписати. Лексику вивчити. Вміти перекладати речення.
https://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/beginner-vocabulary/olympic-sports
https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/video-zone/yusra-mardini-young-refugee
Thursday, the fourteenth of January
Classwork
Computers and their capabilities
VOCABULARY
Ex.3, p.112
Vital |ˈvaɪt(ə)l| життєво необхідний
store [stɔː] склад (на заво́ді), комо́ра, магази́н (продукто́вий і т. д.), зберіга́ти (в се́йфі і т. д.), зберегти́ (кошто́вності і т. д.)
process [ˈprəʊses] – обробляти, перетворювати
display [dɪˈspleɪ]
v ви́ставити, показа́ти (презентува́ти і т. д.), прояви́ти щось, показа́ти щось (почуття́ і т. д.),
зобрази́ти
n зобра́ження (на екра́ні і т. д.), екра́н, про́яв
phr
touch display се́нсорний екра́н, се́нсорний диспле́й
Data |ˈdeitə| інформація, дані
desktop [ˈdeskˌtɒp] насті́льний, (інформ.) дескто́п, робо́чий стіл,
desktop (computer) дескто́п, насті́льний комп'ю́тер
Tower case — корпус, який стоїть на підлозі, системний блок
handheld computer — кишеньковий комп’ютер,(мікро)калькулятор
palmtop computer — мініатюрний портативний комп’ютер;
embedded – вбудований
hardware [ˈhɑːdˌweə] n обла́днання, устаткува́ння, механічна конструкція
software [ˈsɒftˌweə] n програ́мне забезпе́чення, софтве́р
input [ˈɪnˌpʊt] n вве́дення (да́них і т. д.)
output [ˈaʊtˌpʊt] n ви́хід (да́них і т. д.)
potential [pəˈtenʃəl] потенціа́льний
infinite [ˈɪnfɪnɪt] adj безкіне́чний, безмежний
explore [ɪkˈsplɔː] v дослі́джувати, досліди́ти що
access [ˈækses] до́ступ до чогось, діста́ти до́ступaccess the Internet підклю́читися до Інтерне́ту
Internet access підклю́чення до інтерне́ту
attachment [əˈtætʃmənt] n дода́ток (в ме́йлі), прикрі́плення
HTML /ˌeɪtʃtiːemˈel/
abbreviation for hypertext markup language: a way of marking text so that it can be seen on the Internet
мова гіпертекстового маркування
podcast /ˈpɒdkɑːst/
a recording that you can listen to on your computer or MP3 player from a website. You can also sign up to (= say that you want to receive) a podcast which is then updated (= new information is added to it) through the Internet when you plug your MP3 player into a computer.
запис або радиопередача, разміщені в інтернеті для завантаження на персональні МР3 плейєри
word processor a computer or computer program that you use for writing letters, reports, etc
текстовий процесор
word processing оброботка текста на комп’ютері
database /ˈdeɪtəbeɪs/ B2
information stored in a computer in an organized structure so that it can be searched in different ways
база даних
e-commerce /ˈiːˌkɒmɜːs/
the buying and selling of goods and services on the Internet
торгівля по інтернету
desktop publishing - the production of finished designs for pages of books or documents using a small computer and printer (= machine for printing)
настільна поліграфія
enable [ɪnˈeɪbəl] v да́ти змо́гу, дава́ти згоду
arrange an appointment призна́чити зустріч
employee [emˈplɔɪiː] n працівни́к
https://www.dict.com/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B8%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B8
Task 1. Read and translate the text ex.3, p.112. Learn the words in bold.
Tuesday, the twelfth of January
Classwork
Modern means of communication and technology
Watch the video (якщо важко зрозуміти, увімкніть субтитри - білий прямокутник біля позначки "налаштування")
https://www.youtube.com/watch?v=Z8QxVUGCsoc
and answer the questions:
1. What is communication?
2. Why do we communicate with people?
3. What means of communication do we use?
4. In what way do people send letters?
5. What do people write on the envelope?
6. Who collects the letters?
7. In what way do you use your smartphone?
8. What does a computer help us to do?
9. What tells us about everything is happening in the world?
10. What can harm children health and studies?
І семестр
22.10.20
Lesson 23-24
Thursday, the twenty-second of October
Classwork
Types of writing
Інструкція. Якщо Ви бажаєте отримати 4-5 балів, виконайте Task 1 письмово та надішліть на envia1980@gmail.com.
Якщо Ви бажаєте отримати 4-8 балів, виконайте Task 2 письмово та надішліть на envia1980@gmail.com.
Якщо Ви бажаєте отримати 8-12 балів, виконайте Task 2, Task 3 та надішліть на envia1980@gmail.com.
.
Task 1. Прочитайте поради, як писати РЕЗЮМЕ https://learnenglish.britishcouncil.org/business-english/business-magazine/writing-a-good-cv
Випишіть 4-5 основних з них з перекладом.
Task 2. Translate the sentences. Are they true or false? Письмово перекладіть наступні реченя. Біля кожного напиши True чи false.
1. It’s always a good idea to include a photo.
2. When you list your work experience, you should put the first job you did first.
3. The longer your CV is, the better it is.
4. Using active verbs rather than passive structures helps to create a good impression.
5. It’s better not to mention periods of time when you were not in paid work.
6. You should always tell the truth on your CV.
7. Presentation and small mistakes don’t matter – it’s the content that’s important.
8. Cover letters are nice to have but not entirely necessary.
Task 3. Як написати супроводжуючий лист до РЕЗЮМЕ https://learnenglish.britishcouncil.org/skills/writing/upper-intermediate-b2/a-covering-email
Напишіть супроводжуючий лист до Вашого уявного РЕЗЮМЕ та надішліть мені на пошту envia1980@gmail.com
20.10.2020
Lesson 22. Job interview.
Мета. Практикуватися у вживанні лексики з теми та веденні співбесіди з працевлаштування.
Tuesday, the twentieth of October
Classwork
Job interview.
Task 1. Vocabulary. Read and translate the words. Learn them by heart:
- p.49 (слова в рамочці вивчити).
- Відпрацювати вимову слів за посиланнями. Письмово перекласти приклади на сайті з ними.
Task 2. Read the article https://www.wallstreetenglish.com/blog/10-tips-to-succeed-in-a-job-interview-in-english/ Прочитайте статтю, знайдіть еквіваленти:
- Знання іноземних мов, таких як англійська, на ринку праці сьогодні є великою перевагою.
- Які ваші сильні сторони?
- Які ваші слабкі сторони?
- Чому б ви хотіли тут працювати?
- Я навчався в Університеті ...
- Я щойно закінчив університет ...
- Ви повинні найняти мене, тому що я впевнений у собі ...
- Я ідеально підходжу для цієї роботи, тому що ...
- Мені потрібна інформація про посадові обов'язки, перш ніж ми зможемо обговорити зарплатню.
За письмове виконання цього завдання максимальна оцінка - 6 балів. Якщо Ви бажаєте отримати вищу оцінку, переходьте до наступного завдання
Imagine you are an employer. What questions from the article would you ask? Уявіть, що ви роботодавець. Які запитання зі статті Ви б задали?
Task 3. Make up the job interview using these questions and prompts below.
Складіть співбесіду, використовуючи питання та підказки під питаннями.
1 питання + 1 відповідь без помилок = 2 бали
Роботу виконати в зошиті з перекладом. Надіслати на envia1980@gmail.com