Сценарії
Конкурсна робота для участі у VІ Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень» в номінації: «Виховання особистості» Сценарій ПЕРШОГО ДЗВОНИКА.doc (87040)
Публікації
Особиста сторінка в проекті "Всеосвіта" vseosvita.ua/user/id2579
Особисті досягнення за публікації vseosvita.ua/user/id2579/achievements/library
Матеріали педради
Тема: Насилля в школі: шляхи вирішення
1. В чому полягає, на Вашу думку, місія нашої школи, окрім передачі знань?
2. Чи формуєте саме Ви в учнів почуття поваги, відповідальності, справедливості, терпимості? Як?
3. Що Ви можете зробити для захисту дітей від принизливого для їх гідності поводження?
4. Якими документами Ви керуєтеся в роботі з питань попередження та подолання насилля над дітьми ?
5. Які прояви насилля в учнівському середовищі нашої школи Ви знаєте?
6. Про яке насилля свідчать наступні ознаки?
А. сексуальне Б.психологічне В.економічне Г.фізичне
1. ____
· замкнутість, тривожність, страх, або навпаки, демонстрація повної відсутності страху, ризикована, зухвала поведінка;
· неврівноважена поведінка;
· агресивність, напади люті, схильність до руйнації, нищення, насильства;
· уповільнене мовлення, нездатність до навчання, відсутність знань відповідно до віку (наприклад, невміння читати, писати, рахувати);
· синдром «маленького дорослого» (надмірна зрілість та відповідальність);
· спроби самогубства;
2.______
· повідомлення дитини, що батьки, інші члени сім’ї застосовують до неї, або іншої дитини фізичне насильство;
· прагнення дитини приховати травми та обставини їх отримання (відмова дитини роздягатись; носити одяг, що не відповідає сезону);
· синці на тих частинах тіла, на яких вони не повинні з’являтися, коли дитина грається (наприклад, на щоках, очах, губах, вухах, сідницях, передпліччях, стегнах, кінчиках пальців тощо);
· травми ока (крововиливи, відшарування сітківки тощо);
· забиті місця на тілі, голові або сідницях, які мають виразні контури предмета (наприклад, пряжки ременя, лозини);
· незвичні опіки (цигаркою або гарячим посудом).
3._____
постійне голодування через нестачу їжі;
· вага дитини в значній мірі не відповідає її віковій нормі (за визначенням медичного працівника);
· часті запізнення до школи, брудний одяг, одягання не за погодою;
· пропуски занять у школі; загальна занедбаність;
· відсутність іграшок, книжок, розваг тощо;
· антисанітарні умови проживання, відсутність постільної білизни (або постільна білизна рвана та брудна), засобів гігієни;
· нігті, волосся у дитини нестрижені і брудні;
· у дитини постійні інфекції, спричинені браком гігієни;
· дитина жебракує, втікає з дому;
· відставання дитини в розвитку (фізичному, емоційному розвитку): розвитку дрібної моторики, пізнавальних здібностей, соціальних навичок та навичок міжособистісного спілкування) внаслідок педагогічної занедбаності.
4.____
· знання термінології та жаргону, зазвичай не властивих дітям відповідного віку;
· захворювання, що передаються статевим шляхом;
· синдром «брудного тіла»: постійне настирливе перебування у ванній, під душем;
· уникнення контактів з ровесниками;
7. В чому виявляється жорстоке поводження з дітьми в школі з боку вчителів, вихователів щодо дітей ?
8. В чому виявляється жорстоке поводження дітей щодо дітей?
9. Які заходи в цьому навчальному році Ви провели щодо попередження булінгу? (форма, назва, дата)
10. Які заходи в цьому навчальному році Ви провели щодо попередження кібербулінгу? (форма, назва, дата)
11. Що Ви зробите у випадках, коли маєте підозри жорстокого поводження з дитиною або є реальна загроза його вчинення (удома, з боку однолітків, з боку працівників навчального закладу або інших осіб).
a) Повідомите про це в усній чи письмовій формі адміністрацію навчального закладу.
b) Намагатиметесься самотужки вирішити проблему.
c) Самостійно відвідаєте сім'ю, де за Вашою підозрою вчинено жорстоке поводження з дитиною.
d) Самостійно письмово повідомите про це територіальний підрозділ Служби у справах дітей за місцем проживання дитини.
e) Самостійно повідомите про виявлений факт жорстокого поводження кримінальну міліцію у справах дітей або будь-якого працівника органів внутрішніх справ.
Використані джерела:
Насильство в школі: Аналіз проблеми та допомога, якої потребують діти та вчителі у її розв’язанні wcu-network.org.ua/public/upload/files/schulNAS111.pdf
Запобігання та протидія насильству МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН don.kyivcity.gov.ua/files/2018/5/22/mon.pdf
Авторки: Соловйова О.Д., Дубровська Є.В. Упорядниця: Ясеновська М.Е. Методичні рекомендації Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в загальноосвітньому навчальному закладі wcu-network.org.ua/public/upload/files/1480677559_organizaciya_roboti_z_rozvyazannya_problemi_poperedzhennya_nasilstva_v_shkoli.pdf
розроб педрада.docx (45541)
Тема: Розвиток ініціативності та підприємницької компетентності учнів під час навчально-виховного процесу
Порядок денний
- «Ініціативність і підприємливість» як одна з ключових компетентностей відповідно до нового змісту освіти
- Активні методи і форми навчання як інструмент виховання підприємливості.
- Неформальна освіта за принципом тематичних гуртків як ключ до компетентності учня. Обговорення результатів анкетування учнів та батьків.
- «Школа компетентностей» - шлях до гармонійного особистісного розвитку дитини в умовах нової української школи. Створення програми «Школи компетентностей».
Мета: обґрунтування основних аспектів підготовки педагогів до змін у сучасній освіти та пошук шляхів формування ключових компетентностей учнів основної школи
Завдання: обґрунтувати поняття «ініціативність та підприємливість» як однієї із складових сучасної системи підготовки особитості до функціонування в сучасному суспільстві; започаткувати експериментальний проект «Школа компетентностей».
педрада Підприєм.docx (56399)